Pagina's

woensdag 30 juli 2014

Zomer smoothie met bramen, kokosmelk, banaan en limoen

Ik begin iedere ochtend met een zelfgemaakte smoothie. Soms met fruit, maar ook vaak met verschillende groenten. Dan weet ik in ieder geval zeker dat ik al een groot gedeelte van mijn dagelijkse vitaminen binnen heb! Ik probeer vaak van alles uit en gooi bijna alles van de groenteboer de blender in, (kokos)water, koude kruidenthee, yoghurt of kokosmelk erbij en voilà..je smoothie is klaar! Meestal een groot succes, maar helaas niet altijd. Vooral met bietjes, spinazie en boerenkool blijf ik lastig vinden. Iets te veel van het een of ander en je smoothie proeft al snel te overheersend. Gelukkig heb ik ook heel veel lekkere smoothies gemaakt. Hieronder een favoriet van mij met fruit en kokosmelk. In de zomer vind ik kokosmelk echt een heerlijke basis van je sappen en smoothies. Alleen de geur al.. zo lekker zomers!




    Wat heb je nodig voor 2 glazen..
    • 1 banaan
    • hand bramen
    • sap van een halve limoen
    • kopje kokosmelk


    Zo maak je hem..

    • Mix alle ingrediënten in de blender tot een mooie sap. Enjoy!
    • De toppings hieronder zijn goji bessen, chia zaad en bramen



    Geen opmerkingen:

    Een reactie posten